Acest site este cofinantat de Fondul Social European
prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Autentificare
Utilizator:
Parola:
Inregistreaza
Am uitat parola
 

Meniu
 Acasa
 Cursuri
 Ghid de afaceri
 Firme
 Evenimente
 Lista Newsletter
 Ghid de utilizare
 Consultanta
 Linkuri utile
 Consultanta
 Contact
 FAQ
 
 
Cum ar trebui realizat un articol pentru a atrage trafic
Atunci cand ai o baza de cunostiinte, cu siguranta sunt oameni care ar plati pentru acestea. Indiferent de mediul in care activezi sau ce faci, informatia este la mare pret si la mare cautare. La final, informatiile tale au o valoare mare pentru traficul unui website, indiferent de ceea ce vinzi. Iar o buna metoda de a transforma informatia in trafic este prin intermediul articolelor.


Pentru majoritatea oamenilor care se gandesc la articole, metoda este simpla. Faci un articol si in postezi pe diferite website-uri sau portaluri in speranta ca poate vor fi directionati cativa utilizatori catre website-ul tau. Aeasta este o metoda babeasca si care nu are rezultate sigure.


Crearea unui articol presupune mult mai mult de atat.


Poti sa:



   * Folosesti cuvinte cheie din domeniul tau de activitate pentru a ajuta in optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO)

   * Atragi trafic targetat catre website-ul tau daca o publicatie preia articolul tau si il publica online sau offline

   * Devii expert in domeniul tau, ceea ce atrage trafic si creste vanzarile

   * Ai linkuri catre website-ul tau de pe alte website-uri cu Page Rank mare, ceea ce ajuta foarte mult pentru optimizare si iti usureaza eforturile


Chiar daca vorbim de articole, asta nu inseamna ca le poti posta doar pe directoare de articole. Poti sa te folosesti si de retelele sociale sau forumuri specializate pentru a le promova.


Totusi, daca postezi acelasi articol pe mai multe portaluri si forumuri, asta nu inseamna ca vei avea parte de o crestere mai mare a traficului. Cei care sunt interesati de informatiile pe care le oferi, se uita pe mai multe surse, iar daca gasesc acelasi articol peste tot, cu siguranta nu vor intra de mai multe ori ca sa il citeasca.


In primul rand, atunci cand te apuci sa scrii un articol, realizeaza un research pentru cuvintele cheie. Dupe ce te hotarasti asupra temei articolului, stabileste care sunt cuvintele cheie pe care vrei sa le folosesti strans legate de tematica ta.


Atunci cand esti in cautare de cuvintele cheie, incearca sa te axezi pe expresii mai lungi, de nisa, care pot contine pana la 3 cuvinte.


Dupa ce te-ai hotarat asupra a 5 cuvinte cheie, cauta pe Google cu respectivele cuvinte cheie intre ghilimele (”). Scrie numarul de rezultate afisate (numarul din dreapta sus). Dupa ce afli aceste numere, alege cuvintele cheie care au sub 10.000 de rezultate si te poti apuca sa scrii articolul. Indicat este ca sa folosesti unul dintre cuvintele cheie in titlul articolului, iar in interiorul acestuia sa folosesti cuvantul cheie o data la 100 de cuvinte. Asa nu streseazi cititorul cu o frecventa mare de aparitie, dar in acelasi timp ajuta si la SEO (optimizarea pentru motoarele de cautare).


Chiar daca scrii un articol si il postezi pe website-urile de articole, asta nu inseamna vor veni clientii imediat in numar mare la tine.


Trebuie sa le dai un motiv sa intre pe website-ul tau si sa cumpere ce le oferi tu.


Aici poti sa apelezi la sectiunea de resurse. Multi in aceasta scriu o scurta biografie a celui are a scris articolului. Mai bine, scrii o fraza care sa atraga cititorii sa intre pe website-ul tau, prin care le spui ce poti face pentru ei, nu ce studii si pregatire ai. In final, clientii sunt interesati sa isi rezolve problemele lor si sa beneficieze de avantajele colaborarii cu tine. Ii intereseaza si pregatirea ta, lucru pe care l-ai demonstrat prin intermediul articolului pe care tocmai l-au citit, dar si ce poti face pentru ei si care sunt beneficiile lor.


Daca ai captat atentia cititorului pana acum, nu o pierde acum la final prin plictisirea lui cu biografia ta. Atrage-l cu ceva. Ofera-i o analiza gratuita sau o parte a doua a articolului. Vorbeste-i despre despre problemele lui si despre beneficiile pe are le poate avea daca lucreaza cu tine, dar nu-i spune chiar tot. Provoaca-l sa intre la tine pe website sau sa te contacteze. Foloseste-te de cuvintele cheie pentru a atrage vizitatorii.


Acum articolul tau este gata pentru a fi postat pe diferite portaluri de articole.


Daca vrei sa beneficiezi de cat mai mult in urma articolului tau, inainte de a-l posta pe o alta pagina rescrie o parte din el, iar atunci cand Google intra pe el il va acorda un rank mai mare de fiecare data, ce duce la cresterea traficului targetat pe website-ul tau. Este adevarat ca aceasta metoda necesita mult timp si bani, dar depinde de tine cum aplici aceasta strategie de promovare.


Acum tot ce ai de facut este sa te apuci de scris. Depinde numai de tine sa promovezi pe aceasta cale afacerea ta si website-ul tau, iar daca esti constant in redactarea de articole bine targetate, atunci si rezultatele nu vor conteni sa apara. Cu o floare nu se face primavara, iar cu un articol postat pe Internet nu te promovezi si nu vinzi. Calitatea, dar si cantitatea isi spun cuvantul in promovarea prin intermediul articolelor.

 
     
Parteneri in proiect: ARIES OLTENIA   ARoTT   ADR Sud-Vest Oltenia   AIESEC Craiova   SC IPA SA suc Craiova   CCI Valcea   OTIMMC